ОФІЦІЙНИЙ САЙТ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
Шановні мешканці району! На сайті проводиться опитування щодо якості житлово-комунальних послуг. Не будьте байдужими - проголосуйте !
Головна Пошук e-mail

Опитування

Яка з послуг житлово-комунального господарства, на ваш погляд, є найкращою?
 
Чи знаєте ви, що таке ОСН (орган самоорганізації населення) ?
 
grafik-priyomiv.jpg
 

Наш банер

 baner_shrda.png
partnerski_proektu.png

Концерт

kp_cos.png
priznachennya-subsidiy.png
uryadova-liniya.png
obgovorennja.jpg
vidkr_urjad.png
es.png
peremoga_70.png
plan_reform_2010_2014.jpg
museum_.gif
golodomor.png
academy.jpg

вологість:

тиск:

вітер:

karta1.jpg

Лічильник відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні1026
mod_vvisit_counterВчора2541
mod_vvisit_counterНа цьому тижні24885
mod_vvisit_counterЗа місяць76760
mod_vvisit_counterЗа весь час2279771
Контакти районного управління юстиції Надрукувати Надіслати електронною поштою

12.jpg

Адреса: м. Київ, вул. Саксаганського, 110, тел. 234-76-30

 

Начальник Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві - Нестеренко Дмитро Володимирович

 

Графік роботи :
Понеділок 9.00 - 18.00,
Вівторок 9.00 - 18.00,
Середа 9.00 - 18.00,
Четвер 9.00 - 18.00,
П’ятниця 9.00 - 16.45.
Обідня перерва : 13.00-13.45

Вихідні: субота, неділя.

Графік роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги Шевченківським районним управлінням юстиції у               м. Києві: 
Вівторок 10.00-13.00 та 13.45-16.00,
Четвер 10.00-13.00 та 13.45-16.00.

На базі Громадської приймальні при Шевченківському районному управлінні юстиції у м. Києві залучаються адвокати для надання безоплатної правової допомоги громадянам.

Графік прийому громадян адвокатом:

Вівторок з 10.00 до 16.00

 

Графік прийому з питань легалізації громадських об’єднань в Шевченківському районному управлінні юстиції у м. Києві:
Понеділок 11.00-13.00,
Вівторок 10.00-13.00,
Середа 10.00-13.00,
Четвер 10.00-13.00.

 

Телефон: 234-76-30, 234-85-27

 

Відділ державної виконавчої служби знаходиться за адресою м. Київ, вул. Саксаганського,110.

Контактні телефони 2348502, 2348503, 2348508.

Начальник відділу - Гоцій Богдан Ігорович.

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану знаходиться за адресою м. Київ, вул. Пугачова, 17.

Контактні телефони 4830820, 4895799.

Начальник відділу - Дубиківська Ірина Олександрівна.

 

Правова регламентація діяльності Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві

Шевченківське районне управління юстиції у м. Києві (далі - управління юстиції)  діє на підставі Положення про районні, районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні, міжрайонні управління юстиції, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 23.06.2011 № 1707/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2011 за № 760/19498.

Управління юстиції є територіальним органом Міністерства юстиції України .

Управління юстиції підпорядковується Міністерству юстиції України та безпосередньо Головному управлінню юстиції в місті Києві.

 Основними завданнями управління юстиції є:

·     реалізація державної правової політики, а також забезпечення реалізації державної політики у сферах реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, інших громадських формувань, статутів, організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·         експертне забезпечення правосуддя;

·         забезпечення роботи нотаріату;

·         здійснення в межах повноважень міжнародно-правового співробітництва.

 

 Основні функції управління юстиції :

·      підтримання текстів актів законодавства у контрольному стані, ведення їх обліку та здійснення зберігання; координація діяльності територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, районної державної адміністрації з питань систематизації законодавства, перевірка стану такої діяльності, надання рекомендації щодо її поліпшення і вносить пропозиції про усунення виявлених недоліків;

·         координація діяльності територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, районної державної адміністрації, а також державних підприємств, установ, організацій та державних господарських об'єднань, навчальних закладів з питань правової освіти населення, перевірка стану їх діяльності із зазначених питань, надання їм необхідної методичної допомогу, консультування їх з питань підготовки навчально-тематичних планів, програм, посібників, визначення форм і методів правового навчання; дає рекомендації щодо його вдосконалення; прийняття участі у проведенні семінарів, конференцій, олімпіад, конкурсів та інших навчально-методичних заходів;

·         здійснення методичного керівництва правовою роботою в територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, районній державній адміністрації, а також на державних підприємствах, в установах, організаціях та державних господарських об'єднаннях;проведення перевірок стану правової роботи, наданя рекомендацій щодо її поліпшення, внесення пропозицій про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях;

·         інформування населення з питань держави і права, захисту прав і основних свобод людини, чинного законодавства та діяльності підвідомчих органів;

·         організація та забезпечення роботи громадської приймальні із надання безоплатної правової допомоги малозабезпеченим верствам населення;

·         забезпечення доступу до публічної інформації;

·         здійснення державної реєстрації нормативно-правових актів районної державної адміністрацій, її управлінь, відділів, інших структурних підрозділів, ведення реєстру цих актів;

·         здійснення згідно із законодавством легалізації ( реєстрації ) громадських формувань;

·         проведення державної реєстрації актів цивільного стану та видача відповідних свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, розгляд матеріалів про зміну імені та про внесення змін до актових записів цивільного стану; поновлення та анулювання їх; визнання шлюбу недійсним;

·         здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;

·         відповідно до законодавства забезпечення ведення Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Державного реєстру правочинів, Державного реєстру актів цивільного стану громадян та Єдиного реєстру громадських формувань;

·         здійснення контролю за діяльністю атестованих судових експертів, які не є працівниками державних спеціалізованих установ і здійснюють свою діяльність на підставі свідоцтва Мін'юсту та внесені до Державного реєстру атестованих судових експертів;

·         сприяння організації роботи державних нотаріальних контор, які працюють на території району;

·         сприяння організації надання приватними та державними нотаріусами правової допомоги населенню району з питань учинення нотаріальних дій;

·         організація та контроль виконання міжнародних договорів України з питань правової допомоги в цивільних, сімейних, кримінальних справах, а також конвенцій і угод з питань, пов'язаних з діяльністю установ юстиції.

 

Управління юстиції утримується за рахунок Державного бюджету України. Структуру, штатний розпис та кошторис управління юстиції затверджує начальник Головного управління юстиції у межах, визначених Міністерством юстиції України.

 

 

ГРАФІК РОБОТИ ПРАВОВОЇ ПРИЙМАЛЬНІ В ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ РАЙОННОМУ УПРАВЛІННІ ЮСТИЦІЇ У М. КИЄВІ

 

День прийому         

Години прийому

Прізвище, ім'я, по батькові відповідальної посадової особи

щовівторка

10-00 - 13-00

Начальник управління

Нестеренко

Дмитро Володимирович

Понеділок

 

Вівторок

 

Середа

 

Четвер

11.00-13.00,


10.00-13.00,


10.00-13.00,


10.00-13.00.

Головний спеціаліст

Лілейко

Надія Романівна

Вівторок та четвер

10.00-13.00 та

13.45-16.00

Головний спеціаліст

Лапчук

Анна Геннадіївна

 

Просимо залишити на сайті наступну інформацію:

 

Наказ начальника Шевченківського районного управління юстиції у місті Києві від 12.07.2011 № 64/02-01 "Про затвердження форм для подання запиту до Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві та його структурних підрозділів на отримання публічної інформації".

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від фізичної особи в письмовому вигляді;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від фізичної особи в письмовому вигляді;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від фізичної особи в письмовому вигляді;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від юридичної особи в письмовому вигляді;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від юридичної особи в письмовому вигляді;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від юридичної особи в письмовому вигляді;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від об'єднання громадян без статусу юридичної особи в письмовому вигляді;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від запитувача по телефону;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від запитувача по телефону;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від запитувача по телефону.

 

Наказ начальника Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві від 21 жовтня 2013 року № 521/02-01 «Про внесення змін до «Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Шевченківського районного управління юстиції у місті Києві та проведення їх державної реєстрації» зареєстровано в Шевченківському районному управлінні юстиції у м. Києві 21 жовтня 2013 року № 76/289

Порядок подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Шевченківського районного управління юстиції у місті Києві та проведення їх державної реєстрації.

Наказ начальника Шевченківського районного управління юстиції у місті Києві від 12.07.2011 "66/02-01 "Про затвердження Порядку складання та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Шевченківське районне управління юстиції у м. Києві та його структурні підрозділи".

Порядок складання та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Шевченківське районне управління юстиції у м. Києві та його структурні підрозділи.

 

З 01 жовтня 2011 року змінено години прийому громадян з усіх питань, що належать до компетенції відділу державної реєстрації актів цивільного стану:
вівторок з 9-00 до 20-00; 
середу з 9-00 до 18-00;
п'ятницю з 9-00 до 18-00; 
суботу з 9-00 до 16-00. 
(крім годин, встановлених для перерви на відпочинок з 13-00 до 14-00 ).

Керівництво відділу державної реєстрації актів цивільного стану проводить особистий прийом громадян: 
начальник відділу - четвер з 9-00 до 20-00 ;
заступник начальника відділу - п'ятниця з 9-00 до 18-00.
(крім годин, встановлених для перерви на відпочинок з 13-00 до 14-00 ).

Звертаємо увагу, що у вівторок години прийому продовжено до 20 -00 години , а в суботу зменшено до 16 - 00 години, кожного четверга та третю середу місяця після 14-00 години прийом не проводиться.

Кожної п'ятниці в прийомні години працівниками відділу державної реєстрації актів цивільного стану надаються безоплатні консультації з питань застосування сімейного і цивільного законодавства, витребування документів про державну реєстрацію актів цивільного стану.

Такий єдиний графік прийому громадян визначений у всіх відділах державної реєстрації актів цивільного стану районних управлінь юстиції міста Києва згідно наказу Головного управління юстиції у м. Києві від 14.09.2011 №1529/02 «Про внесення змін до наказу Головного управління юстиції у м. Києві від 25.05.2011 №526/02 «Про організацію роботи та прийому громадян у відділі державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції у м. Києві та підпорядкованих відділах», з метою підвищення ефективності роботи відділів, вдосконалення організації надання ними адміністративних послуг, створення сприятливих і доступних умов для реалізації фізичними і юридичними особами прав на одержання таких послуг з урахуванням вимог, установлених дорученням Президента України від 15.08.2011 №1 - 1/1792.

Згідно наказу начальника Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві від 12.10.2011 №114/02-01, запити про надання публічної інформації, розпорядником якої є відділ державної реєстрації актів цивільного стану Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві, приймаються відповідальною особою безпосередньо у відділі за адресою: м. Київ, вул. Пугачова,17 у робочі дні протягом робочого часу, окрім обідньої перерви з 13.00 до 14.00:

 

вівторок з 09.00 до 20.00,

середа (крім третьої середи місяця) з 09.00 до 18.00,

третя середа місяця з 09.00 до 13.00,

п'ятниця з 09.00 до 18.00,

субота з 09.00 до 16.00.

        

 
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
bigmir)net TOP 100