ОФІЦІЙНИЙ САЙТ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
Головна Пошук e-mail

el_zvern.png
grafik-priyomiv.jpg
 

Наш банер

 baner_shrda.png
pereimenuv.png
partnerski_proektu.png
uryadova-liniya.png
2d4c64573e448af2cecbc17abba85ef7_1434053164_medium.png
obgovorennja.jpg
vidkr_urjad.png
city_light_new_03.jpg
shvydka_jur_dopomoga.png
museum_.gif
golodomor.png
academy.jpg

Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

karta1.jpg

Лічильник відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні4539
mod_vvisit_counterВчора4333
mod_vvisit_counterНа цьому тижні4539
mod_vvisit_counterЗа місяць39523
mod_vvisit_counterЗа весь час3805752
Районне управління юстиції Надрукувати Надіслати електронною поштою

 

  Шевченківське районне управління юстиції у м. Києві

 

Начальник районного

управління

Адреса

Графік роботи

Нестеренко Дмитро Володимирович

03132, м. Київ, вул.

Саксаганського,110

тел. (044) 234-76-30

(044) 234-85-27

e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.

Графік роботи:

понеділок-четвер: з 9.00 до 18.00

п’ятниця з 9.00 до 16.45

обідня перерва з 13.00 до 13.45

Графік особистого прийому громадян

керівником:

щовівторка з 10.00 до 13.00

Графік прийому громадян громадської приймальні при Шевченківському районному управлінні юстиції у м. 

Києві та прийом громадян з питань легалізації відповідно до Закону України «Про громадські об’єднання».

 

Громадська приймальня:

Дні прийому: вівторок з 10.00 до 16.00 години, четвер з 10.00 до 16.00 години.

Адреса: м. Київ, вул. Саксаганського, 110, тел. (044) 234-76-30, (044) 234-85-27

Види правової допомоги: надання консультацій і роз'яснень з правових питань;

Дні прийому з питань легалізації відповідно до Закону України «Про громадські об’єднання»:

понеділок з 11.00. до 13.00, вівторок-четвер з 10.00 до 13.00

 

Графік надання безкоштовних консультацій адвокатом:

 

вівторок з 10.00 до 16.00

 

Графік проведення роз’яснювальної роботи працівником Шевченківського районного управління ГУМВС України у м. Києві серед осіб рядового та начальницького складу органів внутрішніх справ та членів їх сімей:

вівторок з 14.00 до 16.00

 

 

Відділ державної виконавчої служби знаходиться за адресою м. Київ, вул. Саксаганського,110.

Контактні телефони 2348502, 2348503, 2348508.

Заступник начальника Шевченківсткого районного управління юстиції у м. Києві- начальник відділу державної виконавчої служби - Хорішко Олександр Олександрович.

 

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану знаходиться за адресою м. Київ, вул. Пугачова, 17.

Контактні телефони 4830820, 4895799.

Заступник начальника Шевченківського районного управління юстиції у м.Києві-начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану - Дубиківська Ірина Олександрівна.

 

Правова регламентація діяльності Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві

Шевченківське районне управління юстиції у м. Києві (далі - управління юстиції)  діє на підставі Положення про районні, районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні, міжрайонні управління юстиції, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 23.06.2011 № 1707/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.06.2011 за № 760/19498.

Управління юстиції є територіальним органом Міністерства юстиції України .

Управління юстиції підпорядковується Міністерству юстиції України та безпосередньо Головному управлінню юстиції в місті Києві.

 Основними завданнями управління юстиції є:

·     реалізація державної правової політики, а також забезпечення реалізації державної політики у сферах реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, інших громадських формувань, статутів, організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

·         експертне забезпечення правосуддя;

·         забезпечення роботи нотаріату;

·         здійснення в межах повноважень міжнародно-правового співробітництва.

 

 Основні функції управління юстиції :

·      підтримання текстів актів законодавства у контрольному стані, ведення їх обліку та здійснення зберігання; координація діяльності територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, районної державної адміністрації з питань систематизації законодавства, перевірка стану такої діяльності, надання рекомендації щодо її поліпшення і вносить пропозиції про усунення виявлених недоліків;

·         координація діяльності територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, районної державної адміністрації, а також державних підприємств, установ, організацій та державних господарських об'єднань, навчальних закладів з питань правової освіти населення, перевірка стану їх діяльності із зазначених питань, надання їм необхідної методичної допомогу, консультування їх з питань підготовки навчально-тематичних планів, програм, посібників, визначення форм і методів правового навчання; дає рекомендації щодо його вдосконалення; прийняття участі у проведенні семінарів, конференцій, олімпіад, конкурсів та інших навчально-методичних заходів;

·         здійснення методичного керівництва правовою роботою в територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, районній державній адміністрації, а також на державних підприємствах, в установах, організаціях та державних господарських об'єднаннях;проведення перевірок стану правової роботи, наданя рекомендацій щодо її поліпшення, внесення пропозицій про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях;

·         інформування населення з питань держави і права, захисту прав і основних свобод людини, чинного законодавства та діяльності підвідомчих органів;

·         організація та забезпечення роботи громадської приймальні із надання безоплатної правової допомоги малозабезпеченим верствам населення;

·         забезпечення доступу до публічної інформації;

·         здійснення державної реєстрації нормативно-правових актів районної державної адміністрацій, її управлінь, відділів, інших структурних підрозділів, ведення реєстру цих актів;

·         здійснення згідно із законодавством легалізації ( реєстрації ) громадських формувань;

·         проведення державної реєстрації актів цивільного стану та видача відповідних свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, розгляд матеріалів про зміну імені та про внесення змін до актових записів цивільного стану; поновлення та анулювання їх; визнання шлюбу недійсним;

·         здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;

·         відповідно до законодавства забезпечення ведення Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Державного реєстру правочинів, Державного реєстру актів цивільного стану громадян та Єдиного реєстру громадських формувань;

·         здійснення контролю за діяльністю атестованих судових експертів, які не є працівниками державних спеціалізованих установ і здійснюють свою діяльність на підставі свідоцтва Мін'юсту та внесені до Державного реєстру атестованих судових експертів;

·         сприяння організації роботи державних нотаріальних контор, які працюють на території району;

·         сприяння організації надання приватними та державними нотаріусами правової допомоги населенню району з питань учинення нотаріальних дій;

·         організація та контроль виконання міжнародних договорів України з питань правової допомоги в цивільних, сімейних, кримінальних справах, а також конвенцій і угод з питань, пов'язаних з діяльністю установ юстиції.

 

Управління юстиції утримується за рахунок Державного бюджету України. Структуру, штатний розпис та кошторис управління юстиції затверджує начальник Головного управління юстиції у межах, визначених Міністерством юстиції України.

 


 

Наказ начальника Шевченківського районного управління юстиції у місті Києві від 12.07.2011 № 64/02-01 "Про затвердження форм для подання запиту до Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві та його структурних підрозділів на отримання публічної інформації".

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від фізичної особи в письмовому вигляді;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від фізичної особи в письмовому вигляді;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від фізичної особи в письмовому вигляді;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від юридичної особи в письмовому вигляді;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від юридичної особи в письмовому вигляді;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від юридичної особи в письмовому вигляді;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від об'єднання громадян без статусу юридичної особи в письмовому вигляді;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від запитувача по телефону;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від запитувача по телефону;

ФОРМА для подання запиту на отримання публічної інформації від запитувача по телефону.

 

Наказ начальника Шевченківського районного управління юстиції у м. Києві від 21 жовтня 2013 року № 521/02-01 «Про внесення змін до «Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Шевченківського районного управління юстиції у місті Києві та проведення їх державної реєстрації» зареєстровано в Шевченківському районному управлінні юстиції у м. Києві 21 жовтня 2013 року № 76/289

Порядок подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Шевченківського районного управління юстиції у місті Києві та проведення їх державної реєстрації.

Наказ начальника Шевченківського районного управління юстиції у місті Києві від 12.07.2011 "66/02-01 "Про затвердження Порядку складання та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Шевченківське районне управління юстиції у м. Києві та його структурні підрозділи".

Порядок складання та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є Шевченківське районне управління юстиції у м. Києві та його структурні підрозділи.


 
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
bigmir)net TOP 100