ОФІЦІЙНИЙ САЙТ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
Головна Пошук e-mail

el_zvern.png
grafik-priyomiv.jpg
 
grom_obgovor_2016.jpg
  statut_21042017215.jpg
pereimenuv.png
partnerski_proektu.png

Корисні телефони

ВАТ АК Київводоканал

Центральна диспетчерська: 15-81, 280-57-57

 

ВАТ Київгаз

Аварійна: 104

Газова служба: 495-04-04

 

АК Київенерго

Телефон: 15-88

Довідки по опаленню, освітленню: 201-58-79

Довідки по розрахункам за ел./ен.: 201-58-58

 

Київтепломережа

Аварійна: 278-67-23

 

Аварійна служба Шевченківського району

400-51-92
400-95-62
227-65-46

 

Диспетчер бюветів

515-22-40, 515-12-66

___242_91.png
gromadcka-organ.jpg
likar1.jpg
baner_ghestova_mova.jpg
vidkr_urjad.png
465683155.png
museum_.gif
ban_osbb2210.jpg
derjava.jpg

Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

karta1.jpg

Лічильник відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні174
mod_vvisit_counterВчора3804
mod_vvisit_counterНа цьому тижні27822
mod_vvisit_counterЗа місяць81299
mod_vvisit_counterЗа весь час7722276
Вийшов шостий випуск програми «Я МАЮ ПРАВО!» на тему житлово-комунальних послуг Надрукувати Надіслати електронною поштою
10.10.2018
12927.jpg
Міністерство юстиції України презентувало шостий випуск програми «Я МАЮ ПРАВО!» на тему «Житлово-комунальні послуги». Відеоматеріал створений за підтримки проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який реалізується Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром надання правової допомоги та фінансується Урядом Канади.
«Я МАЮ ПРАВО!» – загальнонаціональний правопросвітницький ТВ проект, спрямований на підвищення рівня правової обізнаності громадян.
У шостому випуску роз’яснюються права та обов’язки споживачів житлово-комунальних послуг.
Зокрема, споживач має право:
  • на несплату вартості комунальних послуг (крім постачання теплової енергії) у разі їх невикористання за період тимчасової відсутності у житловому приміщенні понад 30 календарних днів, за умови документального підтвердження відповідно до умов договорів про надання комунальних послуг;
  • розірвати договір про надання комунальної послуги, попередивши про це виконавця відповідної комунальної послуги не менш, як за два місяці до дати розірвання договору, за умови допуску виконавця для здійснення технічного припинення надання відповідної послуги.
Водночас у разі несвоєчасного здійснення платежів за житлово-комунальні послуги споживач зобов’язаний сплати пеню в розмірах, установлених законом або договорами про надання житлово-комунальних послуг, але не вище 0,01% суми боргу за кожний день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100% загальної суми боргу.
Також повідомляємо, що захист прав споживачів здійснюється судом. При задоволені вимог споживача суд одночасно вирішує питання щодо відшкодування моральної немайнової шкоди. У разі порушення законодавства про захист прав споживачів суб’єкти господарювання несуть відповідальність.
 
За інформацією: pravo.minjust.gov.ua 
 
< Попередня   Наступна >
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.