ОФІЦІЙНИЙ САЙТ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
Головна Пошук e-mail

el_zvern.png
grafik-priyomiv.jpg
 
grom_obgovor_2016.jpg
  statut_21042017215.jpg
pereimenuv.png
partnerski_proektu.png
___242_91.png
gromadcka-organ.jpg
likar1.jpg
baner_ghestova_mova.jpg
vidkr_urjad.png
465683155.png
museum_.gif
ban_osbb2210.jpg
derjava.jpg

Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

karta1.jpg

Лічильник відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні1028
mod_vvisit_counterВчора4124
mod_vvisit_counterНа цьому тижні9491
mod_vvisit_counterЗа місяць94407
mod_vvisit_counterЗа весь час7735384
Що робити, якщо з крана тече вода незадовільної якості? Надрукувати Надіслати електронною поштою
08.08.2018
voda.jpg
У весняно-осінній період Київводоканал згідно із затвердженим графіком двічі на рік проводить планові профілактичні промивки мереж, під час яких користуватися водою заборонено. Звертаємо увагу, промивка – це обов’язкова профілактика, необхідна для того, щоб вода, у тому числі у резервуарах, не застоювалась та не погіршувалась її якість. Крім того, під час таких заходів труби очищаються від можливого осаду. Профілактика проводиться вночі, щоб не створювати незручності мешканцям. Упродовж часу виконання робіт Київводоканал не рекомендує користуватися водою з крану для приготування їжі та санітарно-гігієнічних потреб. Після завершення профілактичних заходів перед застосуванням воду з крану потрібно спустити протягом хоча б 5 хвилин: якщо візуально вода прозора та не має стороннього запаху, користуватися нею цілком безпечно. Якщо вам здається, що вода, яка тече з крану, змінила колір, тхне, тощо, і при цьому на сайті та дошці оголошень відсутнє оголошення про планові профілактичні промивки мереж, то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку, наприклад, на вашому стояку, робітниками керуючої компанії або ОСББ.
У такому разі потрібно:
-  Злити воду протягом 10-15 хвилин;
-  Якщо нічого не змінилося, то зателефонувати до колл-центру Київводоканалу за номером (044) 202-02-02 або до аварійної служби за номерами 15-81 чи (044) 200-73-01;
-  Залишити заявку щодо погіршення якості води, вказавши П.І.Б, адресу, контактний телефон та суть скарги (зміна кольору або запаху);
-  Дочекатися дзвінка та домовитися про візит пробовідбірників, які безкоштовно перевірять якість вашої води;
-  Отримати висновки лабораторних досліджень щодо якості води.
Нагадуємо, що Київводоканал промиває тільки дворові, вуличні та магістральні мережі, не втручаючись в роботу внутрішньобудинкових мереж. Окрім того, Київводоканал займається тільки холодним водопостачанням – щодо погіршення гарячої води звертайтеся до Київтеплоенерго.
Незабаром можна буде прочитати про те, яким чином відбираються проби, як працюють пробовідбірники та скільки очікувати результат аналізів.
За інформацією: https://vodokanal.kiev.ua  
 
< Попередня   Наступна >
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.