ОФІЦІЙНИЙ САЙТ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
Головна Пошук e-mail

el_zvern.png
grafik-priyomiv.jpg
 
grom_obgovor_2016.jpg
  statut_21042017215.jpg
pereimenuv.png
partnerski_proektu.png
banner17067.jpg
likar1.jpg
obgovorennja.jpg
vidkr_urjad.png
shvydka_jur_dopomoga.png
museum_.gif
ban_osbb2210.jpg
derjava.jpg

Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

karta1.jpg

Лічильник відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні1880
mod_vvisit_counterВчора1937
mod_vvisit_counterНа цьому тижні1880
mod_vvisit_counterЗа місяць69847
mod_vvisit_counterЗа весь час6963647
Київводоканал пропонує надсилати показники зі смартфонів Надрукувати Надіслати електронною поштою
16.04.2018
369.jpgДля зручності обслуговування споживачів Київводоканал запустив  особистий кабінет абонента,  який раніше працював на оновленому сайті Товариства в тестовому режимі. За цей період були враховані всі зауваження, що надходили від користувачів. І ця робота по усуненню недоліків продовжується і досі задля комфортного користування  особистим кабінетом.
Саме тут  буде зберігатися уся історія взаємовідносин між споживачем та Київводоканалом. Більш того, тепер через особистий кабінет можна не лише надсилати показники, але й сплачувати за комунальні послуги в будь-який час доби, не покидаючи домівки чи робоче місце, переглядати історію споживання та формування звітів, контролювати нарахування та оплату по власному особовому рахунку, роздруковувати платіжки, вести рахунки за декількома адресами, за якими мешкають родичі чи орендарі.
За допомогою власного смартфону, скориставшись зручними Viber або Telegram ботами, можна передавати показники водоспоживання. Впровадження білінгової системи надало можливість мешканцям отримувати консультації та інші послуги в будь-якій точці Центру комунального сервісу незалежно від місця проживання чи реєстрації.
За словами голови правління-генерального директора Київводоканалу Дмитра Новицького, Київводоканал продовжить роботу з покращення якості сервісного обслуговування населення та спрощення процедур взаємовідносин між споживачами та підприємством. 
«Доступність та прозорість надання послуг – один із наших основних пріоритетів, тому налагодження роботи зі споживачами є дуже важливим для нас. Київводоканал і надалі оновлюватиме свої сервіси, щоб забезпечити споживачам надійне та якісне надання послуг», - зазначив Дмитро Новицький.
Джерело: https://vodokanal.kiev.ua
 
< Попередня   Наступна >
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.