ОФІЦІЙНИЙ САЙТ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
Головна Пошук e-mail

el_zvern.png
grafik-priyomiv.jpg
 
grom_obgovor_2016.jpg
  statut_21042017215.jpg
pereimenuv.png
partnerski_proektu.png
banner17067.jpg
likar1.jpg
p3_27042018baner.jpg
vidkr_urjad.png
shvydka_jur_dopomoga.png
museum_.gif
ban_osbb2210.jpg
derjava.jpg

Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

karta1.jpg

Лічильник відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні4165
mod_vvisit_counterВчора4229
mod_vvisit_counterНа цьому тижні12428
mod_vvisit_counterЗа місяць93938
mod_vvisit_counterЗа весь час7079974
Проблема заторів у столиці має вирішуватись комплексно Надрукувати Надіслати електронною поштою
12.10.2017
probki121020177.jpgМер Києва Віталій Кличко зазначив, що є кілька шляхів вирішення проблеми заторів у столиці. Він наголосив, що велика кількість київських вулиць були сплановані та будувалися після Другої світової війни, і не були розраховані на таку кількість транспорту. Разом із тим, є декілька напрямів вирішення цієї проблеми.             «По-перше, треба навести лад із паркуванням. Не таємниця, що часто узбіччя вулиць зайняті припаркованими автомобілями з обох боків. Іноді водії просто залишають автівки, перекриваючи дві смуги руху. Хочу нагадати, що вже 2 роки Верховна Рада не може ухвалити закон про паркування. І досі ми не маємо права евакуйовувати автомобілі, виписувати штрафи безвідповідальним водіям, які кидають автівки на проїжджій частині чи тротуарі. Ми сподіваємося, що в другому читанні закон таки проголосують», – зауважив Віталій Кличко.Іншим аспектом є будівництво перехоплюючих паркінгів на в’їздах у столицю.                          
«Можу сказати з власного досвіду, бо багато часу прожив у США та Німеччині: у центр міста приїхати не так просто, і люди залишають автівки на перехоплюючих паркінгах і доїжджають до центру на громадському транспорті. Чому вони це роблять? Вони розуміють, що поставити автомобіль у центрі в паркінгу буде коштувати набагато дорожче. Чим далі від центру – тим дешевше. Більше того, за порушення правил паркування штрафи достатньо високі. Ми, впевнений, до цього прийдемо, це питання наступних років», - наголосив мер.  По-третє, столична влада разом зі Світовим банком вивчає організацію ефективних маршрутів громадського транспорту, який зможе перевозити набагато більше пасажирів, не завантажуючи вулиці. «Сюди варто віднести і скасування маршруток, які перевозять значно менше пасажирів, ніж автобуси та тролейбуси, але створюють навантаження на дороги», - підкреслив мер. Ще однією причиною утворення заторів, на думку Віталія Кличка, є велика кількість транзитного транспорту.  «У нас всі міста побудовані таким чином, що транспорт, який прямує через місто, повинен проїжджати через центр, створюючи додаткове навантаження та погіршуючи екологічну ситуацію. Це питання ми вирішуємо і працюємо за Київською обладміністрацією над тим, щоб Велика Окружна була добудована. Це зменшить навантаження на наші вулиці», - сказав Віталій Кличко.

 

 
< Попередня   Наступна >
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.