ОФІЦІЙНИЙ САЙТ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
Головна Пошук e-mail

el_zvern.png
grafik-priyomiv.jpg
 
grom_obgovor_2016.jpg
  statut_21042017215.jpg
pereimenuv.png
partnerski_proektu.png

Корисні телефони

ВАТ АК Київводоканал

Центральна диспетчерська: 15-81, 280-57-57

 

ВАТ Київгаз

Аварійна: 104

Газова служба: 495-04-04

 

АК Київенерго

Телефон: 15-88

Довідки по опаленню, освітленню: 201-58-79

Довідки по розрахункам за ел./ен.: 201-58-58

 

Київтепломережа

Аварійна: 278-67-23

 

Аварійна служба Шевченківського району

400-51-92
400-95-62
227-65-46

 

Диспетчер бюветів

515-22-40, 515-12-66

banner17067.jpg
2d4c64573e448af2cecbc17abba85ef7_1434053164_medium.png
obgovorennja.jpg
vidkr_urjad.png
shvydka_jur_dopomoga.png
museum_.gif
ban_osbb2210.jpg
derjava.jpg

Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

karta1.jpg

Лічильник відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні357
mod_vvisit_counterВчора2954
mod_vvisit_counterНа цьому тижні25244
mod_vvisit_counterЗа місяць67539
mod_vvisit_counterЗа весь час6413023
Для перерахунку за неякісні чи ненадані послуги необхідно скласти акт-претензії до ЖЕДу Надрукувати Надіслати електронною поштою
11.09.2017
64_main_new.1482247194_35.jpgЯкщо комунальна послуга надається неналежним чином, або не надається взагалі, мешканці будинку викликають представника організації, що виконує послуги, для складання акту-претензії. На основі цього акту проводиться перерахунок оплати. Про це під час брифінгу повідомив начальник управління самоврядного контролю КМДА (Житлово-комунальної інспекції у місті Києві) Станіслав Москалевський.
Він зауважив, що в столиці існує додатковий механізм, коли люди ще й можуть зателефонувати на міські гарячі лінії і повідомити про порушення, а вже представники управління самоврядного контролю КМДА (житлово-комунальна інспекція) перевіряють і зобов’язують проводити перерахунок.
«У випадку порушення виконавцем умов договору, споживач має право викликати його представника для складення та підписання акту-претензії. Документ складається споживачем і представником підприємства виконавця послуг, що затверджується підписами сторін, у результаті якого комунальні підприємства – керуючі компанії з утримання житлового фонду – зобов’язані провести перерахунок», – зауважив Станіслав Москалевський.
Він також поінформував, що відповідні консультації щодо перерахунку можна отримати у «Центрах комунального сервісу», зокрема, звернувшись на гарячу лінію Центру за телефоном: (044)-247-40-40. Контакти найближчого до вас ЦКС можна знайти за посиланням: http://cks.kiev.ua/contacts.
Начальник управління нагадав, що за результатом розгляду акту-претензії до ЖЕКу вже відбувся перерахунок на суму 4,5 млн грн. Загалом перерахунок отримали півмільйона квартир.
 
За матеріалами: https://kievcity.gov.ua/
 
< Попередня   Наступна >
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.