ОФІЦІЙНИЙ САЙТ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
Головна Пошук e-mail

el_zvern.png
grafik-priyomiv.jpg
 
grom_obgovor_2016.jpg
  statut_21042017215.jpg
pereimenuv.png
partnerski_proektu.png
banner17067.jpg
2d4c64573e448af2cecbc17abba85ef7_1434053164_medium.png
obgovorennja.jpg
vidkr_urjad.png
shvydka_jur_dopomoga.png
museum_.gif
ban_osbb2210.jpg
derjava.jpg

Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

karta1.jpg

Лічильник відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні956
mod_vvisit_counterВчора5427
mod_vvisit_counterНа цьому тижні6383
mod_vvisit_counterЗа місяць99533
mod_vvisit_counterЗа весь час6310873
Для керівників ОСББ та ЖБК розроблено порядок укладання тристоронніх актів Надрукувати Надіслати електронною поштою
11.08.2017
i_1.jpgЗа результатами низки нарад за участю представників КМДА, Київради, ОСББ і ЖБК, а також ПАТ «Київенерго» і Київводоканалу був розроблений порядок укладання тристоронніх актів між колективними споживачами та підприємствами-надавачами послуг. Для оформлення актів житловим організаціям необхідно попередньо підготувати низку документів. Зокрема йдеться про загальний акт приймання-передачі послуг з інформацією про отримання житловою організацією холодної та гарячої води за кожен місяць, додаткову угоду до договору на надання послуг з водопостачання та приймання стоків через приєднані мережі (для підтвердження обсягів поставленої питної води шляхом підписання сторонами тристороннього акту). Також абонентам, які мають не вирішене питання із заборгованістю, пропонується укласти договір реструктуризації. 
Якщо ОСББ чи ЖБК не згодні із сумою заборгованості, і зазначене спірне питання знаходиться на розгляду суду, проконсультуватись можна у юристів Департаменту претензійно-позовної роботи Київводоканалу, що супроводжують судові справи зі споживачами. Звертатись за адресами: вул. Лейпцизька, 1-а, к. 804 або вул. Електротехнічна, 16, к. 402.         
Постійний прийом представників житлових організацій з питань оформлення тристоронніх актів проводиться з понеділка по п‘ятницю з 8.00 до 17.00 у Центрах обслуговування споживачів за адресами: вул. Лейпцизька, 1-а та вул. Електротехнічна, 16, к. 116.
       
За матеріалами: https://vodokanal.kiev.ua/
 
< Попередня   Наступна >
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.