ОФІЦІЙНИЙ САЙТ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
Головна Пошук e-mail

el_zvern.png
grafik-priyomiv.jpg
 
grom_obgovor_2016.jpg
  statut_21042017215.jpg
pereimenuv.png
partnerski_proektu.png

Корисні телефони

ВАТ АК Київводоканал

Центральна диспетчерська: 15-81, 280-57-57

 

ВАТ Київгаз

Аварійна: 104

Газова служба: 495-04-04

 

АК Київенерго

Телефон: 15-88

Довідки по опаленню, освітленню: 201-58-79

Довідки по розрахункам за ел./ен.: 201-58-58

 

Київтепломережа

Аварійна: 278-67-23

 

Аварійна служба Шевченківського району

400-51-92
400-95-62
227-65-46

 

Диспетчер бюветів

515-22-40, 515-12-66

banner17067.jpg
2d4c64573e448af2cecbc17abba85ef7_1434053164_medium.png
obgovorennja.jpg
vidkr_urjad.png
shvydka_jur_dopomoga.png
museum_.gif
ban_osbb2210.jpg
derjava.jpg

Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

karta1.jpg

Лічильник відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні58
mod_vvisit_counterВчора4071
mod_vvisit_counterНа цьому тижні4129
mod_vvisit_counterЗа місяць100000
mod_vvisit_counterЗа весь час5659796
10 простих кроків, щоб безкоштовно встановити лічильники води Надрукувати Надіслати електронною поштою
13.03.2017
7901_hksdughsekgihskueghsu.jpgДля того, аби безкоштовно встановити засоби обліку гарячого та холодного водопостачання, окремим пільговим категоріям населення варто зробити 10 простих кроків. Таку ініціативу запроваджено міською владою у рамках програми «Турбота. Назустріч киянам». Про це інформує КК «Центр комунального сервісу».
Першим кроком є звернення мешканця до центру обслуговування комунального концерну «Центр комунального сервісу». З адресами центрів можна ознайомитися на сайті концерну (або звернутися до контакт-центру за тел.: (044) 247-40-40).
Другий крок – оформлення мешканцем заяви та надання пакету документів відповідно до пільгової категорії.
Третім кроком є передача Концерном заяви та пакету документів на розгляд Департаменту житлово-комунальної інфраструктури.
Четвертий крок щодо встановлення лічильника (або лічильників) – прийняття рішення комісією Департаменту житлово-комунальної інфраструктури.
П’ятим кроком є дзвінок працівника Концерну мешканцю щодо прийнятого рішення, узгодження дати та часу для візиту майстра.
Після цього у назначений мешканцем час приходить майстер, що обстежує умови, визначає специфікацію матеріалів – це шостий крок.
Сьомим кроком є монтаж, встановлення лічильника(ів), а восьмим – його (їх) опломбування.
Дев’ятий крок – постановка лічильника (ів) на облік до постачальників послуг.
Десятим кроком є відображення у квитанції даних із лічильників.
Зазначена програма діє для інвалідів І групи підгрупи А, дітей-інвалідів підгрупи А, опікунів неповнолітніх дітей-сиріт, інвалідів І групи підгрупи Б та інвалідів ІІ групи, одиноких непрацюючих пенсіонерів, які потребують догляду (розмір пенсійної виплати яких не перевищує півтора прожиткових мінімуми доходів громадян для осіб, що втратили працездатність).
 
За матеріалами: http://cks.kiev.ua/
 
< Попередня   Наступна >
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.