ОФІЦІЙНИЙ САЙТ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
Головна Пошук e-mail

el_zvern.png
grafik-priyomiv.jpg
 
grom_obgovor_2016.jpg
  statut_21042017215.jpg
pereimenuv.png
partnerski_proektu.png
banner17067.jpg
2d4c64573e448af2cecbc17abba85ef7_1434053164_medium.png
obgovorennja.jpg
vidkr_urjad.png
shvydka_jur_dopomoga.png
museum_.gif
ban_osbb2210.jpg
derjava.jpg

Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

karta1.jpg

Лічильник відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні3133
mod_vvisit_counterВчора4783
mod_vvisit_counterНа цьому тижні16442
mod_vvisit_counterЗа місяць94925
mod_vvisit_counterЗа весь час5542339
Що чекає на ваш будинок з 1 липня 2016 року? Надрукувати Надіслати електронною поштою
04.04.2016
 
Відповідно до прийнятих депутатами змін у законодавстві, з 1 липня 2016 року українці зможуть управляти своїми будинками по-новому. Уряд запевняє, що за 5 років нововведення допоможуть усунути монополію ЖЕКів, а то і взагалі їх ліквідувати. У якості альтернативи, людям пропонують гуртуватися в об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ).

 

12335345345.jpg

 

Рекомендації щодо с творення ОСББ:
1. Створити ініціативну групу з неменше як трьох співвласників будинку (власників квартир чи нежитлових приміщень будинку), шляхом складання протоколу засідання ініціативної групи зі скликання і проведення установчих зборів Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку.
2. Провести попередні збори з співвласниками та мешканцями будинку для роз’яснення питань, що стосуються ОСББ та його діяльності, для майбутнього кошторису дізнатися думку співвласників, які потрібні робітники і скільки їм платити, знайти людей які будуть допомагати Вам. Розвісити об’яви на дошках оголошення біля під’їздів про те, що в будинку працює ініціативна група зі створення ОСББ.
3. Звернутися до відділу Державної реєстраційної служби з проханням надати інформаційну довідку по всім квартирам та нежитловим приміщенням на предмет права власності за цими об’єктами нерухомого майна та їх площу за кожний об’єкт окремо. Довідка є безкоштовною. 3.1. Опрацювати отриману інформацію, та у разі необхідності звернутися до БТІ чи Відділу комунального майна ОМС (залежить від того, у кого знаходиться архів) для отримання інформаційної довідки по приміщенням, які будуть відсутні у довідці від Державної реєстраційної служби. (Державний реєстр ведеться з 2003 року). Для опрацювання інформації можна безкоштовно використати переваги сайту ОСББ-онлайн http://osbb.ck.ua
4. Ініціативній групі вивчити будинок, прорахувати кошторис, звернути увагу на питання, які потрібні негайно вирішити (по ремонту) та їх вартість (для обговорення та прийняття рішення по усуненню недоліків, які потребує негайного реагування), розробити статут та інше.
5. Провести по квартирний обхід з метою: роз’яснення про ОСББ, отримання пропозицій, збір контактної інформації про власника, складання попереднього підрахунку голосів. Перед проведенням обходу можна розкидати у почтові ящики інформаційні листи чому потрібно створювати ОСББ.
6. Після проведення квартирного інформування проаналізувати отриману інформацію та провести другі попередні збори зі співвласниками та мешканцями будинку для остаточного вирішення всіх питань, які будуть обговорюватися на установчих зборах. (це все робиться для того, щоб власник розумів, що таке ОСББ, а також для більш продуктивного проведення загальних зборів по створенню ОСББ. Добросовісна і плідна робота дуже допоможе у початковій роботі ОСББ).
7. Ініціативній групі створити список оповіщених про проведення загальних зборів та здійснити повідомлення про проведення установчих зборів шляхом вручення повідомлення кожному співвласнику під розписку або шляхом поштового відправлення (рекомендованим листом)!!!. Ініціативна група повинна повідомити 100% співвласників не менше, ніж за 14 днів до дати проведення установчих зборів.
8. Проведення установчих зборів:
8.1. Перед початком проведення установчих зборів кожен присутній співвласник або його представник повинні зареєструватися у списку присутніх на установчих зборах. Збори веде Голова зборів, який обирається з числа присутніх більшістю голосів присутніх співвласників або їх представників. Таким же чином, обирається секретар зборів та, якщо потрібно, лічильна комісія.
8.2.На установчих зборах рішення з голосування оформляється особистим підписом кожного, хто проголосував, із зазначенням результату голосування ("за" чи "проти"). Якщо співвласників багато перед установчими зборами можна оформити листами голосування для кожного співвласника з переліком усіх питань. Якщо на установчих зборах не набралось потрібної кількості голосів, то проводимо письмове опитування серед тих співвласників, які не приймали участь у голосуванні. Правила проведення письмового опитування чітко прописані у п.8 ст.10 ЗУ "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку".
8.3. Оскільки ОСББ має право приступати до утримання будинком з моменту реєстрації, на установчих зборах приймаються та вирішуються усі питання, необхідні для діяльності об'єднання (але не забуваємо про % голосів, який потрібен під кожне питання):
Приблизний порядок денний:
- Організаційні питання проведення зборів.
- Створення об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (надалі – об’єднання), затвердження його назви та визначення адреси.
- Затвердження Статуту об'єднання та вирішення питання щодо форми управління житловим будинком.
- Вибори Правління об'єднання. Вибори ревізійної комісії об'єднання.
- Надання повноважень представнику Установчих зборів щодо державної реєстрації об'єднання.
- Визначення розміру частки кожного співвласника у витратах зі створенням ОСББ (йде мова про суму коштів, які витратила ініціативна група при підготовці до установчих зборів та які необхідно витратити для нотаріального посвідчення установчих документів, реєстрацію ОСББ, виготовлення печатки, штампу, відкриття рахунку тощо).
- Відкриття спеціального та резервного фонду.
- Затвердження кошторису.
- Створення Резервного та Ремонтного фонду, визначення джерел фінансування та розмір внеску до цих фондів.
- Питання про оформлення земельної ділянки (прибудинкової території) у власність об'єднання.
- Інше.
8.4 Підраховуємо голоси, готуємо протокол, статут.
9. Реєструємо ОСББ, виготовлюємо печатку, отримуємо статус неприбутковості у ДФС України.
10. Повідомляємо органи місцевого самоврядування про створення об'єднання та організацію чи особу, яка здійснювала обслуговування (утримання), управління будинком.
11. Приймає будинок в управління та починаємо управляти.
 
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.