ОФІЦІЙНИЙ САЙТ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
Головна Пошук e-mail

el_zvern.png
grafik-priyomiv.jpg
 
grom_obgovor_2016.jpg
  statut_21042017215.jpg
pereimenuv.png
partnerski_proektu.png
banner17067.jpg
likar1.jpg
p3_27042018baner.jpg
vidkr_urjad.png
shvydka_jur_dopomoga.png
museum_.gif
ban_osbb2210.jpg
derjava.jpg

Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

karta1.jpg

Лічильник відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні2588
mod_vvisit_counterВчора4155
mod_vvisit_counterНа цьому тижні2588
mod_vvisit_counterЗа місяць100000
mod_vvisit_counterЗа весь час7100809
Увага! Центр надання адмінпослуг повідомляє
До уваги відвідувачів Центру надання адміністративних послуг! Надрукувати Надіслати електронною поштою
25.04.2018
4554667474765.pngЗгідно з ст. 53, 73 Кодексу законів про працю України графік роботи ЦНАП у передсвяткові та святкові дні такий:
    
30 квітня (понеділок)   - вихідний;
01 травня (вівторок)    - вихідний;
05 травня (субота)        - 09.00 – 16.00;
08 травня (вівторок)    - 09.00 – 19.00;
09 травня (середа)        - вихідний.
 
Всі документи, прийняті в передсвяткові робочі дні, будуть передані суб’єктам надання послуг у перший робочий день після загальнодержавних святкових та вихідних днів.
 
Консультації з державної реєстрації / змін до відомостей громадських об’єднань Надрукувати Надіслати електронною поштою
01.02.2018
cuctema_opovigenya.jpgКонсультації з державної реєстрації / змін до відомостей громадських об’єднань; структурних утворень політичних партій, що не мають статусу юридичної особи; третейських судів надає суб’єкт надання послуг – відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у місті Києві.
вул. Є. Сверстюка, 15
517 – 14 – 22
517 – 14 – 06
541 – 00 – 82
 
До уваги відвідувачів ЦНАП! Надрукувати Надіслати електронною поштою
01.02.2018
ogoloshennya_3456897236.jpegВідповідно до Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»  документом, що підтверджує реєстрацію місця проживання особи, є довідка про реєстрацію місця проживання (додаток 13), яка надається органом реєстрації за вимогою заявника. Витяг із Державного демографічного реєстру не підтверджує реєстрацію місця проживання особи; видається тільки один раз при оформленні паспорта громадянина України у формі картки вперше.
Таким чином, при звернення громадян для отримання адміністративної послуги «Реєстрація місця проживання особи з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання» рекомендуємо надавати довідку (додаток 13) з попереднього місця реєстрації для її вилучення для подальшого знищення.
При реєстрації нового місця проживання субʼєктом надання послуги - відділом з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, надається нова довідка (додаток 13) про реєстрацію місця проживання.
 
Консультації з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Надрукувати Надіслати електронною поштою
01.02.2018
zvernuty_uvagu_news_1600x900_tcm-3046-713232.jpgКонсультації з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень надаються працівниками Департаменту з питань реєстрації  КМДА за адресами:
вул. Дніпровська набережна, 19 Б (понеділок, середа 15.00 – 18.00)
вул. Студентська, 7 (вівторок, четвер  10.00 – 13.00)
 
До уваги громадян, які звертаються в ЦНАП за довідкою про реєстрацію місця проживання Надрукувати Надіслати електронною поштою
01.02.2018
reectr1.jpg
Повідомляємо, що ПАТ «Київгаз», ПАТ «Київенерго», ПрАТ «АК «Київводоканал», суди, Пенсійний фонд України, а також структурні підрозділи Київської міської державної адміністрації та районних в місті Києві державних адміністрацій (Управління праці та соціального захисту населення, Служба у справах дітей, відділ приватизації державного житлового фонду, відділ обліку та розподілу житлової площі) підключені до інформаційної системи «Реєстр територіальної громади м. Києва», в якій міститься необхідна інформація про реєстрацію місця проживання мешканців м. Києва, та мають можливість формувати відповідні довідки.
Шевченківська РДА:
Управління праці та соціального захисту населення – 236-14-71, 236-60-59
Служба у справах дітей – 230-93-00
Відділ обліку та розподілу житлової площі – (067)-269-89-45
Відділ приватизації державного житлового фонду – 235-52-42
КМДА:
Департамент будівництва та житлового забезпечення – 234-01-24
Департамент соціальної політики – 408-60-72
Київський міський територіальний центр соціального обслуговування – 450-92-79
Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню виплат – 404-21-90
Інші:
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві – 482-26-41
Центральне обʼєднане управління Пенсійного фонду України в м. Києві – 467-98-05
Правобережне обʼєднане управління Пенсійного фонду України в м. Києві – (066) 292-12-02
ПАТ «Київенерго» - 201-58-89
КК «Центр комунального сервісу» - 400-11-88

Підстава:
лист Департаменту з питань реєстрації КМДА від 09.11.2017 № 074/06/2-3067

 

 


 
З 1 лютого запрацює електронний сервіс Міністерства екології та природних ресурсів України Надрукувати Надіслати електронною поштою
01.02.2018
elektronuy_cervic.jpgЗа ініціативи Міністерства екології та природних ресурсів України в пілотному режимі запрацює електронний сервіс здійснення операцій у сфері поводження з відходами в частині видачі дозволів на відходи.
Запровадження електронного сервісу спростить процедуру отримання адміністративних послуг суб’єктами господарювання, зробить його оперативнішим і відкритим. Зокрема, це пришвидшить процес видачі дозволів, дасть змогу удосконалити систему ліцензування при наданні дозволів на здійснення операцій у сфері поводження з відходами, а також забезпечить реалізацію заходів, передбачених Національною стратегією управління відходами в Україні до 2030 року.
 
2 річниця створення філії ЦНАП Надрукувати Надіслати електронною поштою
10.11.2017
30.jpg04 листопада 2015 року було відкрито філію Центру надання адміністративних послуг Шевченківської районної  в місті Києві державної адміністрації  по  вул. Б. Хмельницького, 24.
За 2 роки послугами філії скористались 23365 осіб, що складає 17,6 % від загальної кількості 132 895 адміністративних послуг, прийнятих Центром за відповідний період.
Найбільшою популярністю користувались послуги:
1) надання відомостей з Державного земельного кадастру - 11300 звернень:
- надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку - 5609;
- видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки  -  3832;
- надання довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (за даними форми 6-зем) -1395;
2) реєстрація прав власності на нерухоме майно – 6244 звернення:
- державна реєстрація права власності на нерухоме майно - 3754;
- надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно - 1376;
3) з питань реєстрації та зняття з реєстрації  місця проживання особи  - 3781 звернення;
4) вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку – 1974 звернення.

 
Інформація про державне мито Надрукувати Надіслати електронною поштою
10.10.2016
reestracija_rechovikh_prav.jpgВідповідно до статті 3 Декрету Кабінету Міністрів України «Про державне мито» ставки державного мита встановлюються в таких розмірах:
за видачу паспорта громадянина України у разі обміну замість втраченого чи пошкодженого – 2 неоподатковуваних мінімуми доходів громадян.
Відповідно до статті 4 Декрету Кабінету Міністрів України «Про державне мито» від сплати державного мита звільняються:
- громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- громадяни, віднесені до категорії 3 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, - які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або  відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного відселення - не менше трьох років;
Детальніше...
 
Шановні відвідувачі ЦНАП! Надрукувати Надіслати електронною поштою
10.10.2016
123239.jpgДля зменшення Ваших витрат часу на обслуговування у адміністратора Центру рекомендуємо заздалегідь робити копії оригіналів документів, які необхідні для одержання адміністративної послуги.
 
До уваги нотаріусів, що здійснюють державну реєстрацію права власності на об’єкти нерухомого майна! Надрукувати Надіслати електронною поштою
30.05.2016
doyvaganotariysiv1605.jpgЦентр надання адміністративних послуг, утворений відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», здійснює повноваження виключно в частині забезпечення приймання та видачі документів під час державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, і не здійснює повноважень щодо забезпечення зберігання реєстраційних справ.
Детальніше...
 
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.