ОФІЦІЙНИЙ САЙТ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
Головна Пошук e-mail

el_zvern.png
grafik-priyomiv.jpg
 
grom_obgovor_2016.jpg
  statut_21042017215.jpg
pereimenuv.png
partnerski_proektu.png
banner17067.jpg
2d4c64573e448af2cecbc17abba85ef7_1434053164_medium.png
obgovorennja.jpg
vidkr_urjad.png
shvydka_jur_dopomoga.png
museum_.gif
ban_osbb2210.jpg
derjava.jpg

Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

karta1.jpg

Лічильник відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні3985
mod_vvisit_counterВчора2567
mod_vvisit_counterНа цьому тижні3985
mod_vvisit_counterЗа місяць87611
mod_vvisit_counterЗа весь час6039433
Новини відділів та управлінь
Подільське відділення УВД ФСС України в м. Києві повідомляє Надрукувати Надіслати електронною поштою
14.08.2017
gruppi_invalidnosti_klassifikaciya-_kriterii_i_stepeni_trudosposobnosti_opredelenie_grupp_invalidnos.pngУ зв’язку з завершенням процесу реформування фондів соціального страхування, починаючи з 01 серпня 2017 року, Фондом соціального страхування України та його робочими органами в місті Києві в повній мірі забезпечується реалізація усіх завдань та функцій, визначених Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» страхувальників Подільського та Шевченківського районів прийматиме:
Подільське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у місті Києві
(скорочено Подільське відділення УВД ФСС України у м.Києві)
Начальник відділення: Снозова Олена Віталіївна
Адреса для листування: 03113, м. Київ, вул.Дегтярівська, 53-а, тел. 453-27-31, факс 453-27-34,
 e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.
 
Увага! Спека! Надрукувати Надіслати електронною поштою
11.08.2017
fire_atention.jpgСпекотний мікроклімат має шкідливий вплив на організм людини, призводячи до погіршення самопочуття, зниження працездатності, загострення хронічних хвороб. Особливо це стосується тих, хто працює на відкритих місцевостях, у виробничих і громадських приміщеннях без кондиціонування. Робочий процес за таких умов необхідно організовувати з урахуванням заходів профілактики перегрівання організму і рекомендацій медиків.
1. З метою профілактики перегрівання організму (гіпертермії) необхідно організувати раціональний режим праці. При роботах на відкритих місцевостях і температурі зовнішнього повітря 35°С і вище, тривалість періодів безперервної роботи повинна складати 15-20 хвилин з наступною тривалістю відпочинку не менше 10-12 хвилин в охолоджуваних приміщеннях. При цьому допустима сумарна тривалість термічного навантаження за робочу зміну для осіб які використовують спеціальний одяг для захисту від теплового випромінювання не повинна перевищувати 4-5 годин, і 1,5-2 години для осіб без спеціального одягу.
 
До уваги платників рентної плати за користування надрами! Надрукувати Надіслати електронною поштою
10.08.2017
dfs22121.jpgГоловне управління ДФС у м. Києві нагадує, що 21.07.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 31.05.2017 № 545 «Про затвердження Змін до форми Податкової декларації з рентної плати» (далі – Наказ № 545), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 21.06.2017 за № 778/30646, крім п.4 Змін до форми Податкової декларації з рентної плати, що набирає чинності з 01.01.2018.
Наказом № 545, зокрема:
- викладено в новій редакції форму Розрахунку з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин (додаток 1 до Податкової декларації з рентної плати);
- внесено зміни до форми Розрахунку з рентної плати за користування надрами для видобування вуглеводневої сировини (додаток 2 та додаток 21 до Податкової декларації з рентної плати);
 
Стан виробничого травматизму за 1 півріччя2017 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
09.08.2017
bezpeka-na-robot346346.jpgПротягом І півріччя 2017 року на підприємствах Шевченківського району стався 41 нещасний випадок. Травмовано 23 чоловіка та 18 жінок.
Порівняно з аналогічним періодом 2016 року спостерігається збільшення нещасних випадків з 27 до 41.
Найбільше випадків травмування сталося з працівниками:
- Національного академічного театру опери та балету України ім. Т.Г. Шевченка - 8 випадків;
- Регіональної філії «Південно-західна залізниця» ПАТ «Українська залізниця» - 3 випадки;
- Філія КП «Київпастранс» Тролейбусне Ремонтно-Експлуатаційне ДЕПО №2, Служба безпеки України та Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва – по 2 випадки.
Основними причинами нещасних випадків стали:
1.  Психофізіологічні  – 61%;
Серед яких найпоширеніші:
- особиста необережність потерпілого;
- травмування внаслідок протиправних дій інших осіб;
- інші.
 
Затверджено форму довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи Надрукувати Надіслати електронною поштою
07.08.2017
dfs221112.jpgГоловне управління ДФС у м. Києві звертає увагу, що 28 липня 2017 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 13.06.2017  № 568, яким затверджено форму довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов'язань) та Порядок її оформлення і видачі.
Довідка видається безоплатно у паперовій та/або в електронній формах на підставі: заяви платника податків про видачу Довідки та  податкової декларації про майновий стан і доходи.
Заява та податкова декларація подаються платником податків (уповноваженим представником) до контролюючого органу за місцем податкового обліку.
Заява складається з обов'язковим посиланням на відповідний пункт Податкового кодексу, яким передбачено видачу контролюючим органом Довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником податків.
 
Здоров'я дітей - турбота для всіх Надрукувати Надіслати електронною поштою
07.08.2017
17113_1.jpgПочинаючи з червня місяця, щотижня, діти-шевченківці мають можливість відпочити у таборі «EuroCamp – Межигір’я». Таку можливість вони отримали завдяки голові Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації – Гарязі Олегу Олександровичу.
На початку літа, з метою організації літнього відпочинку дітей пільгових категорій Шевченківського району досягнуто домовленість з ГО «НПУ «Межигір’я» та компанією «EuroCamp» щодо відпочинку на благодійній основі дітей у таборі «EuroCamp – Межигір’я» з 06.06.2017 по 26.08.2017. Зміна складається з 6 днів цілодобового перебування,  з понеділка по суботу включно. На сьогоднішній день вже 10 тиждень поспіль в таборі відпочивають діти учасників АТО, діти з багатодітних та малозабезпечених сімей та діти-сироти, які перебувають під опікою.
Щотижня дітей чекає захоплива програма, яка включає в себе екскурсії, вивчення англійської мови, різні гуртки, майстер-класи, верхову їзду, катання на сігвеях, спортивні змагання, відвідування зоопарку, розваги та багато іншого.
 
Рекомендації щодо поводження населення в спекотний період року Надрукувати Надіслати електронною поштою
04.08.2017
speka_04082017_pravila.pngСпекотна погода встановлює свої правила життя. І їх необхідно знати. У спеку фахівці рекомендують дещо змінити свій раціон. Менше м’яса і тістечок, більше води та овочів – і ви легше адаптуєтесь до літніх градусів.
Яких ще правил необхідно дотримуватись, аби добре себе почувати у спекотну погоду?
Не переїдайте – менше вживайте м’яса, смаженого, жирного і копченого – ці продукти, як і переїдання, навантажують травневу систему.
Облегшити раціон - вживати менше простих вуглеводів (солодкого, мучного) і більше складних – овочів, фруктів, зелені, каш.
Пийте достатню кількість води - у спекотну погоду організм потребує в 1,5-2 рази більше рідини.
Їсти 5 разів на день - невеликі порції дозволяють не навантажувати травну систему.
Влаштовуйте «розвантаження». Розвантажувальні дні» - це як вихідний день для організму. Овочевий, фруктовий або кефірний день краще влаштовувати у вихідний, коли організм не потребує багато енергії.
 
Довготермінове пільгове кредитування за рахунок власних коштів Фонду Надрукувати Надіслати електронною поштою
04.08.2017
_1yz1ugtuag_3531.jpgДовготерміновий пільговий кредит   на будівництво житла надається молодим сім’ям, в якій чоловік та дружина віком до 35 років, неповним сім’ям, в якій мати (батько) віком до 35 років має неповнолітніх дітей (дитину), одинокі молоді громадяни віком до 35 років включно.
Кредит надається молодим сім`ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) житла терміном до 30 р, але не більше ніж досягнення позичальником пенсійного віку.
Для реєстрації необхідно написати заяву на отримання кредиту, заповнити анкету Позичальника  та надати такі документи:
  • Довідка про перебування на квартирному обліку всіх членів сім’ї (оригінал);
  • Довідка про склад сім’ї (Ф-3 ЖЕК) (оригінал);
  • Оригінали та копії паспортів повнолітніх членів сім`ї  (1,2 ст. прописка);
  • Оригінали та копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера;
  • Оригінал та копію свідоцтва про народження дитини (дітей);
  • Оригінал та копію свідоцтва про шлюб;
 
Відомості про проведення реєстрації колективних договорів за липень 2017 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
02.08.2017
nalog.pngПерелік підприємств, установ та організацій Шевченківського району м. Києва, які подали на повідомну реєстрації колективні договори та зміни та доповнення до них у липні 2017 року
 
1. Голосіївська міжрайонна виконавча дирекція Київського міського відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (№ 303 від 03.07.2017р.) зміни та доповнення;
2. ПАТ «Укрпошта» (№ 304 від 03.07.2017р.) зміни та доповнення;
3. Концерн РРТ (№ 305 від 04.07.2017р.) зміни та доповнення;
4. КП «Інженерний центр» (№ 306 від 05.07.2017р.) зміни та доповнення;
5. ДП  «Прозоро» (№ 307 від 0.0.2017р.);
6. Український медичний ліцей Національного медичного університету імені О.О. Богомольця (№ 308 від 11.07.2017р.);
 
Шукаємо патронатних вихователів! Надрукувати Надіслати електронною поштою
02.08.2017
img14-01_63246.jpgДля роботи патронатними вихователями шукаємо сім’ї, які готові в своїх домівках доглядати за дітьми, що потребують захисту. Гарантовані: заробітна плата, кошти на виховання дитини, комплексна професійна підтримка.
Якщо Ви – подружжя з досвідом виховання власних, уже повнолітніх дітей, проживаєте на спільній житловій площі в Шевченківському районі міста Києва, маєте час і любите працювати з дітьми, пропонуємо нову роботу – сімейний патронат.
Може здатися, що є вже багато форм влаштування дітей сиріт: усиновлення, опіка, піклування, прийомна сім’я, дитячий будинок сімейного типу. Але хочеться підкреслити, що перевага сімейного патронату в тому, що він спрямований на захист дітей, які ще статусу сироти чи дитини позбавленої батьківського піклування не мають. Тобто тут працюють на випередження, щоб дитина такий статус і не отримала ніколи. Ще перевага цього проекту у тому, що він мобільний: протягом доби можна влаштувати дитину в сім’ю.
 
Подаруй дитині сім`ю! Надрукувати Надіслати електронною поштою
01.08.2017
ditunipotrebfamily_4.jpgЖиття кожної людини неповторне. Хтось народжується щасливим, комусь доводиться пережити складні обставини долі, але є і такі долі, коли не має змоги щось змінити самому. Саме дитячі долі в руках дорослих, і тому важко переживати за дітей, чиє життя понівечено та з самого початку зруйновано. Відсутність батьківського тепла, маминої колиски на ніч, іграшок та подарунків на свята від рідних – все це є життя дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування. Ці діти живуть в інтернатах, мають одяг та їжу, в літку вони відпочивають в оздоровчих таборах, але єдине – їх ніхто не чекає, і нікому пожалітись про забитий сінець чи успіх у спортивних змаганнях. Саме тому, наша держава підтримує створення сімейних форм виховання дітей-сиріт. Це прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу (ДБСТ).
Метою утворення прийомної сім'ї/ДБСТ є забезпечення належних умов для зростання в сімейному оточенні дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, шляхом влаштування їх у сім'ї на виховання та спільне проживання.
 
До уваги мешканців Шевченківського району міста Києва! Надрукувати Надіслати електронною поштою
28.07.2017
9_489367903487647248238.jpgЗ 1 квітня 2017 року стартувала урядова програма «Доступні ліки».
Мета програми «Доступні ліки» – забезпечити кожного громадянина України необхідними лікарськими засобами, які покращать якість їхнього життя і запобіжать виникненню ускладнень та передчасної смертності.
Громадяни, які страждають на  серцево-судинні захворювання, бронхіальну астму,   діабет ІІ типу можуть отримати ліки безкоштовно (або з невеликою доплатою).
Для отримання ліків пацієнту необхідно:
1. Звернутись до лікаря та отримати рецепт.
2. Завітати до аптеки з позначкою «Доступні ліки».
3. Отримати ліки безкоштовно або з частковою доплатою за рецептом.
 
МОЗ оновив перелік препаратів у програмі "Доступні ліки" Надрукувати Надіслати електронною поштою
27.07.2017
9_489367903487647248238.jpgМіністерство охорони здоров’я опублікувало новий реєстр препаратів, що беруть участь в урядовій програмі “Доступні ліки” та які пацієнти з серцево-судинними захворюваннями, діабетом ІІ типу та бронхіальною астмою можуть отримати безкоштовно або з незначною доплатою.
До оновленого реєстру ліків ввійшло 199 препаратів 43 виробників, з яких 21 виробники країн ЄС, 17 – України, 4 – Індії, 1 – Ізраїлю. Нагадаємо, що раніше у програмі брали участь 157 препаратів.
У новому реєстрі стало на 33 позиції більше для пацієнтів, які хворіють на серцево-судинні захворювання, 5 – на діабет ІІ типу, 4 – бронхіальну астму у порівнянні з попередніми місяцями.
 
Увага!!! Надрукувати Надіслати електронною поштою
27.07.2017
avtozmina22082016.jpgЗмінено місце проведення консультацій з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Департаментом з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Просимо звертатись:

Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

вул. Дніпровська набережна, 19-Б

Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

вул. Студентська, 7 (1 поверх)

понеділок, середа

вівторок, четвер

15:00-18:00

10:00-13:00


 
Скандинавська ходьба – це корисно! Надрукувати Надіслати електронною поштою
27.07.2017
sport_270720176.jpgУ Шевченківському районі Києва набувають все більшого розвитку сучасні, популярні серед населення, види спорту та оздоровчої діяльності. Зокрема, скандинавська ходьба – один з різновидів фітнесу, який активно шириться Європою, бо практично не має протипоказань. Ходьбою з палицями можуть займатися всі, хто може ходити, незважаючи на вік, стан здоров’я  та стать. Коли людина йде з палицями, у неї працює близько 90 відсотків м'язів всього організму, при цьому втрачається на 40 відсотків кілокалорій більше, ніж при звичайній ходьбі. Тому цей вид оздоровлення рекомендується всім, хто бажає скинути зайву вагу без спеціальних дієт, прагне покращити осанку, зміцнити роботу серця та опорно-рухового апарату, а головне – завжди перебувати у позитивному тонусі. Секрет популярності полягає у тому, що нордична ходьба доступна всім і кожному. Нею можна займатися де завгодно: у парку, на вулиці, на пляжі. А щоб почати тренування, не потрібно ніяких особливих пристосувань, тільки палиці.
 
Про намір Шевченківської РДА передати в оренду нежитлове приміщення Надрукувати Надіслати електронною поштою
26.07.2017
orendatoram_462347236.jpgШевченківська районна в місті Києві державна адміністрація має намір передати в оренду нежитлове приміщення за адресою: м. Київ, вул. Пимоненка, 10, 1-ий поверх, загальною площею 6,0 кв.м. (ФОТО). Цільове використання – під розміщення торговельного об’єкту з продажу продовольчих товарів, крім товарів підакцизної групи (заявником на право оренди можуть бути запропоновані інші варіанти цільового призначення, в такому випадку стартова орендна плата буде розраховуватись відповідно до більшої орендної ставки). Термін оренди – 2 роки 364 дні. Вартість об’єкта оренди – 180 045,00 грн. Орендна ставка – 8 %. Орендна плата –95,04 грн (без ПДВ) (погодинна оренда) (коригується на індекс інфляції).
Балансоутримувач – Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Шевченківського району.
 
"Зупинимо торгівлю людьми разом" Надрукувати Надіслати електронною поштою
25.07.2017
 
Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Шевченківської РДА Надрукувати Надіслати електронною поштою
24.07.2017
tsnap_2016.jpg
 
Увага! Відбулися зміни у призначенні субсидій Надрукувати Надіслати електронною поштою
20.07.2017
23657.jpgЖитлова субсидія призначається згідно з Положенням про призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 із змінами та доповненнями.
Відповідно до пунктів 12, 13 та 14 зазначеного Положення після закінчення строку отримання субсидії управління самостійно здійснює розрахунок субсидії на наступний період для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді.
Для нарахування субсидій управління робить запити до організацій-надавачів житлово-комунальних послуг, Державної фіскальної служби України.
Для призначення субсидії сукупний дохід обчислюється згідно з відомостями, які надає управлінню Державна фіскальна служба України за чотири квартали, що передують місяцю, з якого призначається субсидія.
 
Інформація відділу (Центру) надання адміністративних послуг про діяльність в І півріччі 2017 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
19.07.2017
31204f0029_356.jpg
Відповідно до рішення Київської міської ради від 28.07.2016 № 861/861 «Про визначення переліків адміністративних послуг, які надаються через центри надання адміністративних послуг в місті Києві» з 2016 року через ЦНАП надається 151 вид адміністративних послуг (для порівняння: в 2014 році – 39 видів послуг, в 2015 році – 62 види послуг).
У звітному періоді в ЦНАП зареєстровано 41881 адміністративна справа, надано 41454 адміністративні послуги та 630 відмов, з них найбільш популярні у сферах:
  • реєстрації місця проживання фізичних осіб - зареєстровано 14533 адміністративні справи, надано 14522 послуги та 170 відмов;
  • державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – зареєстровано 12989 адміністративних справ, надано 12835 послуг та 14 відмов;
  • громадянства - зареєстровано 3116 адміністративних справ, надано 3111 послуг та 52 відмови;
  • земельних відносин - зареєстровано 4491 адміністративна справа (55,2% від зареєстрованих справ по м. Києву), надано 4442 послуги та 46 відмов;
  • реєстрації речових прав на нерухоме майно - зареєстровано 1685 адміністративних справ, надано 1611 послуг та 170 відмов.
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.