ОФІЦІЙНИЙ САЙТ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
Головна Пошук e-mail

el_zvern.png
grafik-priyomiv.jpg
 
grom_obgovor_2016.jpg
  statut_21042017215.jpg
pereimenuv.png
partnerski_proektu.png
banner17067.jpg
2d4c64573e448af2cecbc17abba85ef7_1434053164_medium.png
obgovorennja.jpg
vidkr_urjad.png
shvydka_jur_dopomoga.png
museum_.gif
ban_osbb2210.jpg
derjava.jpg

Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

karta1.jpg

Лічильник відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні2989
mod_vvisit_counterВчора4340
mod_vvisit_counterНа цьому тижні21167
mod_vvisit_counterЗа місяць95364
mod_vvisit_counterЗа весь час6178344
Звітність
Звіт за результатами роботи по розгляду звернень громадян за I півріччя 2017 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
12.07.2017
zvit_kvartal_2016.jpgІНФОРМАЦІЯ
про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян
у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації
за період з 01.01.2017 по 30.06.2017
В основу організації роботи зі зверненнями громадян у Шевченківській  райдержадміністрації покладено завдання, визначені Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конcтитуційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ), Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації       (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів України       від 14.04.1997 № 348, Регламентом Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 04.01.2011 №1, Порядком розгляду звернень громадян у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації, затвердженим розпорядженням від 06.06.2016 № 352, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті  Києві від 06.07.2016      № 74/1387, Положенням про відділ роботи із зверненнями громадян Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, затвердженим розпорядженням Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 06.06.2016 № 351 та іншими нормативно-правовими актами, які регламентують роботу зі зверненнями громадян.
Детальніше...
 
Звіт за результатами роботи по розгляду звернень громадян за I квартал 2017 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
12.07.2017
dokument-710x434.jpgІНФОРМАЦІЯ
про підсумки роботи із розгляду звернень громадян
у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації
за І квартал 2017 року
У Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації робота зі зверненнями громадян проводиться в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" (далі – Указ), постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Київської міської державної адміністрації, розпорядженнями голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.
Детальніше...
 
Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян за 2016 рік Надрукувати Надіслати електронною поштою
06.02.2017
dokument-710x434_4uiyo7y.jpgІНФОРМАЦІЯ
про підсумки роботи із розгляду звернень громадян
у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації
за 2016 рік
У Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації робота зі зверненнями громадян проводиться в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" (далі – Указ), постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Київської міської державної адміністрації, розпорядженнями голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.
Детальніше...
 
Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян за 9 місяців 2016 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
03.11.2016
zv031116.jpgУ Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації робота зі зверненнями громадян проводиться в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" (далі – Указ), постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Київської міської державної адміністрації, розпорядженнями голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.
У Шевченківській райдержадміністрації виконання функцій щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення покладено на створений в структурі адміністрації відділ роботи із зверненнями громадян.
Детальніше...
 
Звіт за результатами роботи по розгляду звернень громадян за I півріччя 2016 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
26.09.2016
zvit_pivri4ja_2016.jpgАНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян
у Шевченківській районній в місті Києві
державній адміністрації
за І півріччя 2016 року
Детальніше...
 
Звіт за результатами роботи по розгляду звернень громадян за I квартал 2016 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
26.09.2016
zvit_kvartal_2016.jpgАНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян
 у Шевченківській районній в місті Києві
державній адміністрації
за І квартал 2016 року

У Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації робота зі зверненнями громадян проводиться в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями Київського міського голови, Київської міської державної адміністрації, розпорядженнями голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, іншими нормативно–правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.

Детальніше...
 
Звіт за результатами роботи по розгляду звернень громадян за 2 місяці 2016 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
09.02.2016
zvernennya_gromadan_2.gifЗвіт за результатами роботи щодо розгляду звернень громадян
 у Шевченківській районній в місті Києві
державній адміністрації
станом на 05.02.2016 року
Детальніше...
 
Звіт Надрукувати Надіслати електронною поштою
09.02.2016

1045555.jpgЗвіт про  роботу зі  зверненнями громадян

в Шевченківській районній в місті  Києві

державній адміністрації

за  2015 рік

Детальніше...
 
Звіт Надрукувати Надіслати електронною поштою
16.02.2015

pic_16-02-2015-115asd.pngЗвіт про  роботу зі  зверненнями громадян

в Шевченківській районній в місті  Києві

державній адміністрації

за  2014 рік

Детальніше...
 
Звіт за результатами роботи по розгляду звернень громадян за 9 місяців 2012 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
08.10.2012
yak-sklasti-materialniy-zvit.jpgВ Шевченківській районній в місті Києві державні адміністрації робота із зверненнями громадян проводиться в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.08 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями Київського міського голови, Київської міської державної адміністрації, розпорядженнями голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, „Заходами” затвердженими на виконання Указу Президента № 109/2008, іншими нормативно – правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян.
Детальніше...
 
Результати роботи по розгляду звернень громадян за 2011 рік Надрукувати Надіслати електронною поштою
27.01.2012

zaveshanie.jpgАНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

за результатами роботи по розгляду звернень громадян

в Шевченківській районній в місті Києві

державній адміністрації

за 2011 рік

 

За звітний період Шевченківською районною в місті Києві державною адміністрацією отримано 3906 усних та письмових звернень, що у порівнянні з аналогічним періодом 2010 року  (3732 звернень)  на  174 звернення  більше.

Колективних  звернень від мешканців району  з початку року  надійшло 1025 звернень.

Всі зареєстровані у відділі роботи із зверненнями громадян звернення поділяються за наступними категоріями:

Детальніше...
 
Звіт про стан виконання доручень голови Шевченківської РДА, та звернень до голови КМДА Надрукувати Надіслати електронною поштою
13.09.2011

tel.jpg

 

Станом на 06.09.2011

 

За 8 місяців 2011 року в Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації за дорученням голови розглянуто 534 звернення мешканців нашого району. Звернення надходять, як безпосередньо від мешканців так і за дорученням вищих органів державної влади, переважно Київської міської державної адміністрації.

На розгляд голові надаються звернення, які відповідно до Закону України «Про звернення громадян» потребують розгляду першою особою, а саме звернення Героїв Радянського Союзу, інвалідів війни, вдів інвалідів війни, депутатські звернення, доручення перших осіб вищих органів державної влади.

Головою розглядаються також звернення мешканців, які наполягають на безпосередньому розгляді звернення першою особою.

Детальніше...
 
Аналіз звернень мешканців, які надійшли до міського Call- центру Надрукувати Надіслати електронною поштою
19.05.2011

1274257089y59kmk.jpg

 

 

Станом на 13.05.2011

 

З початку 2011 року на розгляд до відділу оперативного реагування на звернення мешканців УЖКГ Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації через міський Call-центр надійшло 9969 звернень. У 9138 зверненнях порушено питання щодо житлового господарства.

Детальніше...
 
Аналіз звернень мешканців, які надійшли до міського Call- центру по Шевченківському району Надрукувати Надіслати електронною поштою
20.04.2011

1224751332_doverie-b.jpg

 

 

Станом на 01.04.2011

 

 

З початку 2011 року  на розгляд  до відділу оперативного реагування на звернення мешканців УЖКГ Шевченківської  районної  в  місті Києві державної адміністрації  через міський Call- центр надійшло 8139 звернень.   В  7497  зверненнях порушено питання  житлового господарства.

Детальніше...
 
Розгляд звернень громадян, що надійшли у І кварталі 2011 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
12.04.2011

10181703m.jpgЗа І квартал 2011 року відділом роботи із зверненнями громадян Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації отримано 910 усних та письмових звернень, що на 88 звернень більше порівняно з аналогічним періодом 2010 року (822 звернення).

Від мешканців району протягом І кварталу 2011 року надійшло 205 колективних звернень, що становить 22 % від загальної кількості.

У зверненнях порушено 1 348 питань. Найгостріші проблеми, які порушували громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, стосувалися: ЖКГ - 823, житлові питання - 161, проблеми законності та правопорядку - 65, питання будівництва - 64, соціального захисту - 37, діяльність органів влади - 33, праці та зарплати - 24, транспорту та зв'язку - 14, землекористування - 8, освіти - 7, охорони здоров'я - 3.

Детальніше...
 
Аналіз звернень мешканців, які надійшли до міського Call- центру по Шевченківському району Надрукувати Надіслати електронною поштою
07.04.2011

articleimage_1_thumb_85245.jpg

 
Станом на 01.04.2011

 

 

З початку 2011 року  на розгляд  до відділу оперативного реагування на звернення мешканців УЖКГ Шевченківської  районної  в  місті Києві державної адміністрації  через міський Call- центр надійшло 6967 звернень.   В  6454  зверненнях порушено питання щодо житлового господарства.

Детальніше...
 
Аналіз звернень мешканців, які надійшли до міського Call- центру по Шевченківському району Надрукувати Надіслати електронною поштою
25.03.2011

4585.jpgЗ початку 2011 року  на розгляд  до відділу оперативного реагування на звернення мешканців УЖКГ Шевченківської  районної  в  місті Києві державної адміністрації  через міський Call- центр надійшло 5635 звернень.   У  5247  зверненнях порушено питання щодо житлового господарства.

Детальніше...
 
Аналіз звернень мешканців, які надійшли до міського Call- центру Надрукувати Надіслати електронною поштою
16.03.2011
call-centre-girl.jpgЗ початку 2011 року на розгляд до відділу оперативного реагування на звернення мешканців УЖКГ Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації через міський Call- центр надійшло 5032 звернень. У 4731 зверненнях порушено питання щодо житлового господарства.

 

Детальніше...
 
Звіт про розгляд звернень громадян за 2010 рік відділу обліку та розподілу житлової площі Надрукувати Надіслати електронною поштою
13.03.2011
Детальніше...
 
Шевченківців найбільше хвилюють питання відсутності опалення та гарячої води Надрукувати Надіслати електронною поштою
10.03.2011
402921d944_111608.jpgЗ початку 2011 року на розгляд до відділу оперативного реагування на звернення мешканців УЖКГ Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації через міський Call-центр надійшло 4525 звернень. У 4270 зверненнях порушено питання незадовільного стану житлового господарства.
З початку 2011 року 3529 звернень повністю виконано, що підтверджено заявником або актом виконаних робіт; 741 звернення знаходиться в процесі виконання чи вирішення (опалення, паркування автомобілів, проведення ремонтних робіт по будинку, порив у будинку, циркуляційна мережа, ремонт покрівель, освітлення, перерахунки, безпритульні собаки, огородження зеленої зони, незадовільний технічний стан ліфту тощо).  
Детальніше...
 
Найбільше шевченківців хвилюють житлові питання Надрукувати Надіслати електронною поштою
22.02.2011
4585.jpg26_11_2010_3.jpg
 
18 лютого 2011 року голова Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Зімін С.Г. провів особистий прийом громадян. Мешканців цікавили питання відселення з аварійного будинку та надання іншого житла, проблеми жителів приватного сектора, отримання матеріальної допомоги тощо.

Кожен мешканець отримав від голови райдержадміністрації або відповідних районних служб відповідь на своє звернення чи допомогу у вирішенні проблем, які відносяться до компетенції місцевої влади.

На особистий прийом голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації для вирішення соціальних, комунальних, житлових та інших проблем може прийти кожен мешканець району. Але для цього треба попередньо записатися у відділі роботи із зверненнями громадян щовівторка та щоп'ятниці з 9.00 до 13.00.

Детальніше...
 
18 % шевченківців хвилюють питання якості житлово-комунальних послуг Надрукувати Надіслати електронною поштою
08.02.2011
Такий результат аналізу звернень мешканців Шевченківського району, які зверталися до органів державної влади у 2010 році. Звіт з цього питання було оприлюднено 8 лютого на нараді у голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Зіміна С.Г.

 

Детальніше...
 
Найбільше шевченківців хвилюють питання повернення товару та отримання коштів Надрукувати Надіслати електронною поштою
31.01.2011
Станом на 31 січня 2011 року фахівцями відділу торгівлі та споживчого ринку Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації у межах наданих повноважень розглянуто листи і заяви щодо роботи підприємств торгівлі та надання послуг з питань дотримання ними вимог Законодавства України, що регламентує їхню діяльність.
Детальніше...
 
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.