ОФІЦІЙНИЙ САЙТ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
 
Головна Пошук e-mail

el_zvern.png
grafik-priyomiv.jpg
 
grom_obgovor_2016.jpg
  statut_21042017215.jpg
pereimenuv.png
partnerski_proektu.png
3443.jpg
gromadcka-organ.jpg
likar1.jpg
baner_ghestova_mova.jpg
vidkr_urjad.png
shvydka_jur_dopomoga.png
museum_.gif
ban_osbb2210.jpg
derjava.jpg

Погода
Погода у Києві

вологість:

тиск:

вітер:

karta1.jpg

Лічильник відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні2187
mod_vvisit_counterВчора4674
mod_vvisit_counterНа цьому тижні11186
mod_vvisit_counterЗа місяць70301
mod_vvisit_counterЗа весь час7445186
Звітність
Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян з 01.01.2018 по 31.06.2018 Надрукувати Надіслати електронною поштою
07.08.2018
987.jpg

Інформація

про підсумки роботи із розгляду звернень громадян

у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації

за період з 01.01.2018 по 30.06.2018

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та згідно з графіком звітування щодо організації роботи із зверненнями громадян голів районних в місті Києві державних адміністрацій, затвердженим Київським міським головою В. Кличком 22.12.2017, Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація (далі – Шевченківська райдержадміністрація) надає інформацію про результати роботи щодо розгляду звернень громадян за період з 01.01.2018 по 30.06.2018. 

В основу організації роботи із зверненнями громадян у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації покладено завдання, визначені Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ), Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (далі – Інструкція), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, Регламентом Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 23.11.2017 № 674, Порядком розгляду звернень громадян у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації, затвердженим розпорядженням від 06.06.2016 № 352, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві від 06.07.2016 № 74/1387, Порядком організації та проведення особистого прийому громадян у Шевченківській райдержадміністрації, затвердженим розпорядженням Шевченківської райдержадміністрації від 19.07.2012 № 513, зареєстрованим в Шевченківському районному управлінні юстиції у м. Києві 10.08.2012 № 75/208; Положенням про відділ роботи із зверненнями громадян Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, затвердженим розпорядженням Шевченківської райдержадміністрації від 06.06.2016 № 351 та іншими нормативно-правовими актами, які регламентують роботу із зверненнями громадян.

Детальніше...
 
Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян з 01.01.2018 по 31.03.2018 Надрукувати Надіслати електронною поштою
07.08.2018
369.jpg
ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки роботи із розгляду звернень громадян
у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації
за період з 01.01.2018 по 31.03.2018
 
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) та доручення керівництва Київської міської державної адміністрації від 26.03.2018 № 040-445, інформуємо. Відділом роботи із зверненнями громадян Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації за період з 01.01.2018 по 31.03.2018 зареєстровано 2674 звернення громадян, із них: письмових – 752 у т. ч. електронних – 225, усних – 1922 (за 2017 рік відповідно – 1209 звернень, із них: письмових – 705, у т. ч. електронних – 176, усних – 504). У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилася на 1465 звернень, або більш ніж на 121 %.
За звітний період 2018 року до Шевченківської райдержадміністрації надійшло 206 колективних звернень, частка яких складає 7,7 % від загальної кількості. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість колективних звернень зменшилась на 115 звернень, або на 35,8 %.           З урахуванням колективних звернень до Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації звернулось 5850 громадян, які порушили 3153 питання. За аналогічний період минулого року, з урахуванням колективних звернень, до Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації звернулось 6813 громадян, які порушили 1296 питань.  
Детальніше...
 
Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян за 2017 рік Надрукувати Надіслати електронною поштою
20.03.2018
dokument-710x434.jpg
ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки роботи із розгляду звернень громадян
у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації
за період з 01.01.2017 по 31.12.2017
 
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ) та доручення керівництва Київської міської державної адміністрації від 20.12.2017 № 040-459, інформуємо.  
Відділом роботи із зверненнями громадян Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації за період з 01.01.2017 по 31.12.2017 зареєстровано 6361 звернення громадян, із них: письмових – 4012 (у т. ч. електронних – 911), усних – 2349. За аналогічний період 2016 року надійшло  – 4898 звернень, із них: письмових – 3749 (у т. ч. електронних – 588), усних – 1149. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість звернень збільшилася на 1463 звернення, або на 23 %.
За звітний період 2017 року до Шевченківської райдержадміністрації надійшло 1070 колективних звернень, частка яких складає 16,8 % від загальної кількості. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість колективних звернень збільшилась на 81 звернення, або на 7,6 %.           З урахуванням колективних звернень до Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації звернулось 23967 громадян, які порушили 6580 питань. За аналогічний період минулого року, з урахуванням колективних звернень, до Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації звернулось 26640 громадян, які порушили 5323 питання.
Детальніше...
 
Звіт за результатами роботи по розгляду звернень громадян за I півріччя 2017 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
12.07.2017
zvit_kvartal_2016.jpgІНФОРМАЦІЯ
про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян
у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації
за період з 01.01.2017 по 30.06.2017
В основу організації роботи зі зверненнями громадян у Шевченківській  райдержадміністрації покладено завдання, визначені Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конcтитуційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ), Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації       (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів України       від 14.04.1997 № 348, Регламентом Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 04.01.2011 №1, Порядком розгляду звернень громадян у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації, затвердженим розпорядженням від 06.06.2016 № 352, зареєстрованим у Головному територіальному управлінні юстиції у місті  Києві від 06.07.2016      № 74/1387, Положенням про відділ роботи із зверненнями громадян Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, затвердженим розпорядженням Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації від 06.06.2016 № 351 та іншими нормативно-правовими актами, які регламентують роботу зі зверненнями громадян.
Детальніше...
 
Звіт за результатами роботи по розгляду звернень громадян за I квартал 2017 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
12.07.2017
dokument-710x434.jpgІНФОРМАЦІЯ
про підсумки роботи із розгляду звернень громадян
у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації
за І квартал 2017 року
У Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації робота зі зверненнями громадян проводиться в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" (далі – Указ), постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Київської міської державної адміністрації, розпорядженнями голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.
Детальніше...
 
Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян за 2016 рік Надрукувати Надіслати електронною поштою
06.02.2017
dokument-710x434_4uiyo7y.jpgІНФОРМАЦІЯ
про підсумки роботи із розгляду звернень громадян
у Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації
за 2016 рік
У Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації робота зі зверненнями громадян проводиться в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" (далі – Указ), постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Київської міської державної адміністрації, розпорядженнями голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.
Детальніше...
 
Інформація про підсумки роботи із розгляду звернень громадян за 9 місяців 2016 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
03.11.2016
zv031116.jpgУ Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації робота зі зверненнями громадян проводиться в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" (далі – Указ), постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Київської міської державної адміністрації, розпорядженнями голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.
У Шевченківській райдержадміністрації виконання функцій щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення покладено на створений в структурі адміністрації відділ роботи із зверненнями громадян.
Детальніше...
 
Звіт за результатами роботи по розгляду звернень громадян за I півріччя 2016 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
26.09.2016
zvit_pivri4ja_2016.jpgАНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян
у Шевченківській районній в місті Києві
державній адміністрації
за І півріччя 2016 року
Детальніше...
 
Звіт за результатами роботи по розгляду звернень громадян за I квартал 2016 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
26.09.2016
zvit_kvartal_2016.jpgАНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян
 у Шевченківській районній в місті Києві
державній адміністрації
за І квартал 2016 року

У Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації робота зі зверненнями громадян проводиться в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями Київського міського голови, Київської міської державної адміністрації, розпорядженнями голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, іншими нормативно–правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.

Детальніше...
 
Звіт за результатами роботи по розгляду звернень громадян за 2 місяці 2016 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
09.02.2016
zvernennya_gromadan_2.gifЗвіт за результатами роботи щодо розгляду звернень громадян
 у Шевченківській районній в місті Києві
державній адміністрації
станом на 05.02.2016 року
Детальніше...
 
Звіт Надрукувати Надіслати електронною поштою
09.02.2016

1045555.jpgЗвіт про  роботу зі  зверненнями громадян

в Шевченківській районній в місті  Києві

державній адміністрації

за  2015 рік

Детальніше...
 
Звіт Надрукувати Надіслати електронною поштою
16.02.2015

pic_16-02-2015-115asd.pngЗвіт про  роботу зі  зверненнями громадян

в Шевченківській районній в місті  Києві

державній адміністрації

за  2014 рік

Детальніше...
 
Звіт за результатами роботи по розгляду звернень громадян за 9 місяців 2012 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
08.10.2012
yak-sklasti-materialniy-zvit.jpgВ Шевченківській районній в місті Києві державні адміністрації робота із зверненнями громадян проводиться в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.08 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями Київського міського голови, Київської міської державної адміністрації, розпорядженнями голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, „Заходами” затвердженими на виконання Указу Президента № 109/2008, іншими нормативно – правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян.
Детальніше...
 
Результати роботи по розгляду звернень громадян за 2011 рік Надрукувати Надіслати електронною поштою
27.01.2012

zaveshanie.jpgАНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

за результатами роботи по розгляду звернень громадян

в Шевченківській районній в місті Києві

державній адміністрації

за 2011 рік

 

За звітний період Шевченківською районною в місті Києві державною адміністрацією отримано 3906 усних та письмових звернень, що у порівнянні з аналогічним періодом 2010 року  (3732 звернень)  на  174 звернення  більше.

Колективних  звернень від мешканців району  з початку року  надійшло 1025 звернень.

Всі зареєстровані у відділі роботи із зверненнями громадян звернення поділяються за наступними категоріями:

Детальніше...
 
Звіт про стан виконання доручень голови Шевченківської РДА, та звернень до голови КМДА Надрукувати Надіслати електронною поштою
13.09.2011

tel.jpg

 

Станом на 06.09.2011

 

За 8 місяців 2011 року в Шевченківській районній в місті Києві державній адміністрації за дорученням голови розглянуто 534 звернення мешканців нашого району. Звернення надходять, як безпосередньо від мешканців так і за дорученням вищих органів державної влади, переважно Київської міської державної адміністрації.

На розгляд голові надаються звернення, які відповідно до Закону України «Про звернення громадян» потребують розгляду першою особою, а саме звернення Героїв Радянського Союзу, інвалідів війни, вдів інвалідів війни, депутатські звернення, доручення перших осіб вищих органів державної влади.

Головою розглядаються також звернення мешканців, які наполягають на безпосередньому розгляді звернення першою особою.

Детальніше...
 
Аналіз звернень мешканців, які надійшли до міського Call- центру Надрукувати Надіслати електронною поштою
19.05.2011

1274257089y59kmk.jpg

 

 

Станом на 13.05.2011

 

З початку 2011 року на розгляд до відділу оперативного реагування на звернення мешканців УЖКГ Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації через міський Call-центр надійшло 9969 звернень. У 9138 зверненнях порушено питання щодо житлового господарства.

Детальніше...
 
Аналіз звернень мешканців, які надійшли до міського Call- центру по Шевченківському району Надрукувати Надіслати електронною поштою
20.04.2011

1224751332_doverie-b.jpg

 

 

Станом на 01.04.2011

 

 

З початку 2011 року  на розгляд  до відділу оперативного реагування на звернення мешканців УЖКГ Шевченківської  районної  в  місті Києві державної адміністрації  через міський Call- центр надійшло 8139 звернень.   В  7497  зверненнях порушено питання  житлового господарства.

Детальніше...
 
Розгляд звернень громадян, що надійшли у І кварталі 2011 року Надрукувати Надіслати електронною поштою
12.04.2011

10181703m.jpgЗа І квартал 2011 року відділом роботи із зверненнями громадян Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації отримано 910 усних та письмових звернень, що на 88 звернень більше порівняно з аналогічним періодом 2010 року (822 звернення).

Від мешканців району протягом І кварталу 2011 року надійшло 205 колективних звернень, що становить 22 % від загальної кількості.

У зверненнях порушено 1 348 питань. Найгостріші проблеми, які порушували громадяни у своїх заявах, скаргах та пропозиціях, стосувалися: ЖКГ - 823, житлові питання - 161, проблеми законності та правопорядку - 65, питання будівництва - 64, соціального захисту - 37, діяльність органів влади - 33, праці та зарплати - 24, транспорту та зв'язку - 14, землекористування - 8, освіти - 7, охорони здоров'я - 3.

Детальніше...
 
Аналіз звернень мешканців, які надійшли до міського Call- центру по Шевченківському району Надрукувати Надіслати електронною поштою
07.04.2011

articleimage_1_thumb_85245.jpg

 
Станом на 01.04.2011

 

 

З початку 2011 року  на розгляд  до відділу оперативного реагування на звернення мешканців УЖКГ Шевченківської  районної  в  місті Києві державної адміністрації  через міський Call- центр надійшло 6967 звернень.   В  6454  зверненнях порушено питання щодо житлового господарства.

Детальніше...
 
Аналіз звернень мешканців, які надійшли до міського Call- центру по Шевченківському району Надрукувати Надіслати електронною поштою
25.03.2011

4585.jpgЗ початку 2011 року  на розгляд  до відділу оперативного реагування на звернення мешканців УЖКГ Шевченківської  районної  в  місті Києві державної адміністрації  через міський Call- центр надійшло 5635 звернень.   У  5247  зверненнях порушено питання щодо житлового господарства.

Детальніше...
 
Аналіз звернень мешканців, які надійшли до міського Call- центру Надрукувати Надіслати електронною поштою
16.03.2011
call-centre-girl.jpgЗ початку 2011 року на розгляд до відділу оперативного реагування на звернення мешканців УЖКГ Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації через міський Call- центр надійшло 5032 звернень. У 4731 зверненнях порушено питання щодо житлового господарства.

 

Детальніше...
 
Звіт про розгляд звернень громадян за 2010 рік відділу обліку та розподілу житлової площі Надрукувати Надіслати електронною поштою
13.03.2011
Детальніше...
 
Шевченківців найбільше хвилюють питання відсутності опалення та гарячої води Надрукувати Надіслати електронною поштою
10.03.2011
402921d944_111608.jpgЗ початку 2011 року на розгляд до відділу оперативного реагування на звернення мешканців УЖКГ Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації через міський Call-центр надійшло 4525 звернень. У 4270 зверненнях порушено питання незадовільного стану житлового господарства.
З початку 2011 року 3529 звернень повністю виконано, що підтверджено заявником або актом виконаних робіт; 741 звернення знаходиться в процесі виконання чи вирішення (опалення, паркування автомобілів, проведення ремонтних робіт по будинку, порив у будинку, циркуляційна мережа, ремонт покрівель, освітлення, перерахунки, безпритульні собаки, огородження зеленої зони, незадовільний технічний стан ліфту тощо).  
Детальніше...
 
Найбільше шевченківців хвилюють житлові питання Надрукувати Надіслати електронною поштою
22.02.2011
4585.jpg26_11_2010_3.jpg
 
18 лютого 2011 року голова Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації Зімін С.Г. провів особистий прийом громадян. Мешканців цікавили питання відселення з аварійного будинку та надання іншого житла, проблеми жителів приватного сектора, отримання матеріальної допомоги тощо.

Кожен мешканець отримав від голови райдержадміністрації або відповідних районних служб відповідь на своє звернення чи допомогу у вирішенні проблем, які відносяться до компетенції місцевої влади.

На особистий прийом голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації для вирішення соціальних, комунальних, житлових та інших проблем може прийти кожен мешканець району. Але для цього треба попередньо записатися у відділі роботи із зверненнями громадян щовівторка та щоп'ятниці з 9.00 до 13.00.

Детальніше...
 
Якщо ви знайшли помилку на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.